رویه باز گرداندن کالا

گروه تولیدی ماترن جلب رضایت حداکثری خریداران را نه شعار خود بلکه باور واعتقاد قلبی خود می داند و تمامی پرسنل آن تنها با هدف ارائه خدماتی با کیفیت مطلوب در تلاشند تا همه مشتریان از تمامی مراحل خرید خود از لحظه ورود به سایت تا رسیدن سفارش به درب منزل راضی باشند . زیرا ما باور داریم که موفقیت تنها در سایه رضایتمندی خریداران حاصل می شود .بر این اساس امکان ضمانت تعویض 7 روزه برای تمامی سفارشات تکی فراهم نموده ایم .

شرایط بازگرداندن کالا جهت خریدهای تکی

مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات سایت

  • وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش ماترن از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
  • اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
  • در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

آسیب ناشی از حمل و نقل

  • آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش ماترن اطلاع داده شود.
  • با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و ماترن تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
  • کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش ماترن ارسال شود.
  • در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به ماترن بازگردانده شود.

آسیب دیدگی یا ایراد ظاهری

  • اشکال و یا ایراد ظاهری باید حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت کالا، به ماترن اطلاع داده شود.
  • این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.

انصراف از خرید

  • اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات ماترن اطلاع داده شود.
  • اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز کاری‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

    در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که

    • در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد،
    • از آن استفاده نشده باشد،
    • و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.
    • لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.